تبلیغات پاپ آپ چیست؟
.
تبلیغات
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبلیغات پاپ آپ چیست؟


پاپ آپ تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر می باشد . کسی اندازه استاندارد برای آگهی های پاپ آپ را نمی داند، زیرا استانداردی برای اندازه پاپ آپ ها وجود ندارد . تبلیغات پاپ آپ یا بالاپر توسط تمامی مرورگر های جدید و بسیاری از مرورگر های قدیمی به صورت پیش فرض بلوک می شوند. تنها کاربرانی که در تنظیمات مرورگر خود محدودیت |اپا آپ را باز گذاشته اند می توانند از این نوع تبلیغات دیدن کنند. البته در زمان باز شدن پاپ آپ در مرورگر هایی که این نوع تبلیغات را باز نمی کنند هشداری نمایان می شود که کاربر در صورت تمایل می تواند پاپ آپ را مشاهده نماید.

علت محدودیتی که در پاپ آپ وجود دارد به طور عمده 3 بحث اساسی است:

  1. تبلیغات پاپ آپ ناخواسته است و محتوای آن ممکن است غیرمجاز، نامناسب و یا آزار دهنده باشد.
  2. تبلیغات پاپ آپ آزار دهنده است. زیرا با باز کردن هر صفحه از سایت یک یا چند تبلیغات باز خواهد شد.
  3. تبلیغات پاپ آپ ممکن است کاربر را از سایت اصلی دور کند و تمایل او را به ادامه جستجو در سایت مذکور از بین ببرد.

ما برای تمامی این موارد راه کار هایی داشتیم و این دلیل موفقیت سیستم تبلیغاتی پاپ آپر نسبت به نمونه های خارجی آن می باشد:

  1. محتوای تبلیغات پاپ آپ به طور کامل و دوه ای توسط ما نظارت می شود و هیچ تبلیغات غیر مجازی در سیستم تبلیغاتی نمایش داده نخواهد شد.
  2. برای هر کاربر تنها یک بار در روز تبلیغات پاپ آپ باز می شود و این مورد باعث عدم آزار و اذیت کاربران می شود.
  3. تبلیغات پاپ آپ به دلیل تنها نمایش یک بار و مورد اول کاربری را از سایت مرجع دلگیر نمی کند.

تبلیغات پاپ آپ تنها یکی از بسیار انواع تبلیغات اینترنتی است، اما تاثیر این نوع از تبلیغات به مراتب بیشتر بوده و کسب درآمد از این طریق حتی تا 10 برابر از انواع دیگر تبلیغات بیشتر می باشد. 

مورد دیگر سبکی صفحات در تبلیغات پاپ آپ که سبب بهینه بودن سایت و رضایتمندی بیشتر کاربران می شود و همچنین در موتور های جستجوگر از اعتبار بیشتری به دلیل لود بهینه تر سایت برخوردار خواهید بود. شاید سایت های بسیار معروفی را دیده اید که به دلیل حجم بالای تبلیغات در صفحاتشان افت زیادی کردند یا از پیشرفت باز مانده اند و این به دلیل عدم رضایت کاربر از این نوع سایت ها به دلیل تبلیغات گسترده و آزار دهنده می باشد. گاهی آنقدر تبلیغات زیاد است که عملا محتوی اصلی پیدا نمی شود و این بیشتر از یک ضرر، یک نابودی در دراز مدت است.





:: برچسب‌ها: کسب درآمد از اینترنت , پاپ آپ , وبلاگ , پول , درآمد بدون کلیک , کسب درآمد از پاپ آپ , کسب درآمد از طریق پاپ آپ , کسب درآمد از طریق وبلاگ , دارندگان وبلاگ , تبلیغات پاپ آپ چیست؟ , پول رایگان , درآمد میلیونی , 20پاپ آپ , 1000پاپ آپ , پاپگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیریریت
ت : شنبه 2 آبان 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی